czwartek, 29 września 2005

Sposób

Słońce moje znalazło na mnie sposób. Podejrzewam, że już nieraz go stosowała, ale chyba podchodziła mnie tak sprytnie, że nawet tego nie zauważałem.

Zaczęło się od tego, że twardo postanowiłem biegać. Codziennie rano wstaję i ruszam w trasę. (W tym miejscu zatrzymajmy się na chwilę celem wyjaśnienia pojęć z poprzedniego zdania).

codziennie – znaczy od czterech dni:)
rano – oznacza niepotrzebną pobudkę o 5:30, po czym kładę się spać, niezdolny do wstania z łóżka, i razem ze Słońcem wychodzimy. Ona do pracy ja do biegania.
w trasę – oznacza 15 minut lekkiego truchtu w wolnym tempie. W sumie nie więcej jak 2 kilometry:).

Postanowiłem podejść do sprawy fachowo. Na stronach internetowych poświęconych treningu biegaczy wyczytałem, że oprócz biegania, niezmiernie ważna jest regeneracja, odpoczynek, rozciąganie, odpowiednia dieta itd. Z racji, że po trzech dniach miałem już spore zakwasy w nogach na czwarty dzień (dzisiaj) postanowiłem, że odpocznę i nie będę biegał. Powiedziałem o tym Słońcu, które od razu mnie skrytykowało mówiąc, że nie mam racji i że skończy się tak jak zawsze, czyli na ‘słomianym zapale’.
No i tknęło mnie. Teraz to się autentycznie zdenerwowałem i zawziąłem. Teraz nie biegam już tylko dla zdrowia, ale po to żeby sobie i Słoneczku coś udowodnić.

Za karę, na złość Słońcu będę biegał i ćwiczył. A za rok startuję w maratonie.

I to właśnie jest Jej sposób na mnie: wsiąść mi na ambicję:). Niezła jest, co nie?

KKDK

InnaM
– dzięki za kciuki:)

www.loris.prv.pl - fajnie, że Ci się podoba. Wogóle to w tym miejscu chciałbym wszystkim podziękować za wszystkie wpisy i te miłe jak od większości z Was, i te mniej miłe jak na przykład swego czasu od wrednej:). Swoją drogą to dawno już nie było od Niej wpisu, pewnie przestała czytać...

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie wiem czy wiesz, że to jeden z najlepszych [i zazwyczaj w ogóle jakkolwiek skutkujących] sposobób na mężczyznę. Bo co innego jak nie ambicja? I wierzę, że będzie dobrze [spóźniony komentarz do ostatniej notki bo coraz rzadziej mam czas, trzeba nadrobić zaległości].

Anonimowy pisze...

O, nie było mnie tu jeszcze, ale jakoś sympatyszczo się zapowiada:)

Anonimowy pisze...

Nie za kare i nie na zlosc,tylko dla siebie,dla zdrowia....:)

Anonimowy pisze...

...przyznaję się bez bicia- wstąpiłam tutaj pierwszy raz i zamierzam wracać :)
...swoją drogą my kobiety jesteśmy "niezłe" jeśli chodzi o sposoby na was facetów,święta prawda!
...życzę nieustającego zawzięcia...pozdrawiam...