piątek, 10 czerwca 2005

Homo-sapiens

Dziś w Warszawie parada gejów, powszechnie potępianych i dyskryminowanych. Jeszcze parę lat temu najprawdopodobniej sam bym wyśmiewał i pomstował na nich. Na szczęście człowiek mądrzeje z wiekiem i jak na chwilę obecną mój stosunek do nich jest całkowicie ambiwalentny. Normalnie mi po prostu nie przeszkadzają no bo jeśli dwóch gejów postanawia być ze sobą to dlaczego mam im tego zabraniać. Prawdopodobnie zarówno ich jak i moje geny praktycznie się nie różnią a czy o 'człowieczeństwie' i 'byciu dobrym' ma świadczyć to z kim sypiam? Wogóle to ciekawa sprawa jest z tymi gejami no bo tak, dwóch całujących się facetów to wielkie zgorszenie i niesmak generalnie PFUJ ale dwie kobiety w namiętnym pocałunku już takiego zgorszenia nie sieją. Zarówno dwóch facetów jak i dwie kobiety to taki sam homoseksualizm (homo znaczy chyba pojedynczo albo jeden nie jestem pewien ale chyba tak. A jeśli tak to co znaczy homogenizowany?:)
Szczytem głupoty uważam plakaty 'ZAKAZ PEDAŁOWANIA' rozwieszane przez Narodowe Odrodzenie Polski (NOP). Po lekturze ich strony internetowej (www.nop.org.pl) normalnie się zbulwersowałem głupotą tych 'golonych łbów'. Tak się zbulwersowałem, że aż wystosowałem do nich list (patrz niżej). Już widzę jak moje Słoneczko, pyta PO CO? no ale musiałem napisać bo mnie krew zalewa, że takie palanty chodzą po tej ziemi i jeszcze wydaje im się, że są nadzieją dla Polski. Na wysłany email raczej nie spodziewam się odpowiedzi, niemniej jesli takową dostaną nie omieszkam jej opublikować na tym blogu.
Pozdrawiam wszystkich czytających bloga: heteroseksualistów, homoseksualistów, białych, czarnych, żółtych, czechów, niemców, żydów, hindusów, francuzów, anglików, polaków.

Pozdrawiam LUDZI!!!

(Na zakończenie taka ciekawostka. EINSTEIN po przybyciu do Ameryki kiedy emigrował z Niemiec dostał do wypełnienia formularz. W rubryce rasa wpisał CZŁOWIEK:)

------------------------- email do NOP ---------------------------
Muszę powiedzieć, że włos na głowie mi się zjeżył po lekturze Państwa strony. Wyraźnie powołujecie się na wartości chrześcijańskie niemniej jednak przestrzeganie praw Bożych w Państwa wykonaniu to nic innego jak 'święta' wojna charakteryzująca się brakiem poszanowania jakichkolwiek wartości ludzkich czy chrześcijańskich. Piszecie o homoseksualistach i o tym że należy ich leczyć. W zasadzie pomijam tutaj zasadność i możliwość leczenia homoseksualistów, gdyż według wiedzy jaką posiadam nie ma możliwości wyleczenia geja z bycia gejem. Mam jednak pytanie, skoro NOP pragnie edukować tych biednych ludzi jakie akcje edukacyjne poczyniło w tym kierunku lub jakie zamierza przedsięwziąć. Jestem przekonany, że rozklejanie plakatów z napisem 'zakaz pedałowania' nie przekona żadnego geja do zostania heteroseksualistą.
Jestem Polakiem i czuję się wspaniale wiedząc, że żyje w Polsce, jednak przeraża mnie trochę myśl, że wśród moich rodaków znajdują się osoby o takich jak Państwa poglądy.
Na zakończenie proszę, w miarę możliwości o udzielenie odpowiedzi na kilka pytań:

1. Skoro wszyscy są dziećmi Bożymi to czy pedały też nimi są?
2. Czy Bóg pochwaliłby nienawiść jaką prezentują członkowie NOP?
3. Czy NOP akceptowałby zasiadającego w Polskim sejmie posła mającego korzenie żydowskie, niemiecki, rosyjskie, czeskie etc.?
4. Ideologia nacjonalizmu propagowana przez Hitlera opierała się na ekstarminacji Żydów, co członkowie NOP sądzą o antysemityźmie?
5. Czy nie-Polak jest 'gorszym' człowiekiem?

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na temat kto jest dzieckiem Bożym, a kto niegodzien toczyłam do wczoraj zaciętą dyskusję na swoim blogu i na jeszcze jednym zaprzyjaźnionym i zdaje się że padłam.

Anonimowy pisze...

Nawet nie masz pojęcia, jak bardzo ucieszyłam się, czytając tę notkę. Ucieszyłam się, bo czasem wydaje mi się, że tylko ja mam takie poglądy... Podbudowałeś mnie :)

Anonimowy pisze...

homo to różniw znajdywałam czasami znaczyło taki sama a czasami człowiek więc nie wiem..ale chyba człowiek...[to dlaczego heteroseksualista? hmm śmierdzi seksizmem...]