sobota, 1 stycznia 2011

Postanowienia zeszłoroczne

Nowy Rok, czas podsumowań. Miałem trzy główne postanowienia zeszłoroczne.

Postanowienie 1.
Tak jak obiecałem przestać brać zlecenia na strony i portale dla innych. W tym roku dokańczam swoje i zobaczam co z tego wyniknie.

Udało mi się połowicznie. Z dwóch swoich pomysłów na portal zrealizowałem trzeci inny a zlecenia przestałem brać tak w okolicach września. Zobaczymy co wyniknie w przyszłym roku bo na razie jestem w miarę czysty i nie biorę rzeczy dla innych.


Postanowienie 2.

Pójść na siłownie i utrzymać to chodzenie.

Tutaj kompletna klapa. Nie udało mi się pójść na siłownię ani tym bardziej utrzymać chodzenia. Co najwyżej mogę powiedzieć, że konsekwentnie utrzymałem niechodzenie na siłownię czyli mam słaba silną wolę ale jestem konsekwentny.
W przyszłym roku trzeba będzie to nieco zmodyfikować. Od siłowni odstręcza mnie jeszcze konieczność dźwigania ciężarów, co niestety u mnie zawsze się kończy bólem krzyża. Chyba zmienię siłownię na basen i zostawię postanowienie


Postanowienie 3.

Nauczyć się jeździć i kupić samochód.

Tutaj na szczęście pełen sukces, to znaczy nie jestem jeszcze królem szos, staram się jeździć w miarę bezpiecznie, inni kierowcy już na mnie nie trąbią zbyt często. Teraz jednak jak już kupiłem samochód będę musiał zamienić to postanowienie chyba na nauczyć się naprawiać samochód bo niestety rzęch się cały czas psuje.

Brak komentarzy: