wtorek, 19 maja 2009

Piotruńcio wariatuńcio :)

Polecam oglądanie z dźwiękiem :)




KKDK - czyli Krótki Komentarz Do Komentarzy

on_the_edge
- będę miał pozostałe wyrzuty. Odpada :) ale dzięki za sugestie.

InnaM - życzę, żebyś nie musiała długo czekać na ten sprzęt. Wiedźmin jest lux chociaż trochę niesprawiedliwie podszedłem do tematu opisując tutaj chęć gry w tą grę. Słońce słusznie zauważyło, że nie ma szans obrony i nie może przedstawić swoich argumentów na nie. Jak znam Słońce to były by to bardzo trafne argumenty :)

MajkaMB1 - popieram w calej rozciągłości. Ksiązki Sapkowskiego (wszystkie) potrafią nieźle wbić w fotel. Teraz dorwałem się do trylogii Nerrenturma. Rewelka.

sheryll - lepiej samemu nie grać tylko z kimś :).

3 komentarze:

InnaM pisze...

Moją uwagę zwróciła czadowa fryzura :D

Anonimowy pisze...

Filmik super,
a trylogie huculską już czytałam super było czytać o Polskiej ziemi gdzie co jak i kiedy i te wszystkie opisy :)
sam wiesz
MajkaMB1

http://yogamanpiotr40.blogspot.com/ pisze...

Filmik wymiata:) U nas w domu już dawno nie ma żadnego szkraba a moje dziecko się nie śpieszy z takim rzeczami, bo na takie rzeczy to ono ma jeszcze kupę czasu:):):)

Pozdrawiam