poniedziałek, 23 listopada 2009

Grupa

GoldenLine. Generalnie lubię ten portal, na kilku grupach dowiedziałem się kilku ciekawych rzeczy, na innych coś tam komuś podpowiedziałem i się ucieszył na jeszcze innych podpowiedziałem i zostałem zbesztany. Normalka ale generalnie z wiedzą jestem na plus.

Ostatnio przez przypadek znalazłem grupę, która mnie zaintrygowała tak więc się dopisałem do niej, a ściślej mówiąc zgłosiłem sie do dopisania i czekałem na autoryzację przez administratora grupy. Pomyślałem nawet, że pewnie admin pilnuje, żeby grupa facetów była tylko dla facetów albo ma jakieś inne specjalne kryteria.
Po dwóch dniach weryfikacji w końcu zostałem przyjęty. Z drżeniem myszki wchodze do tego 'królestwa' facetów i widzę tematy dyskusji:
  • to jakie te cycki powinny byc?
  • pijaństwo w weekend
  • Ile razy facet może?
  • Penis z próbówki
i moje ulubione:
  • Skąd się biorą kłaki w pępku
Wypisałem się. Zbyt 'grubo' jak dla mnie.



KKDK
InnaM - są takie - zapewniam. Ale nie spisane przez nikogo, zresztą to tylko wycinek Żelaznych zasad

Codziejnik - nie twierdzę, że jest inaczej, faceci też nie tylko na piwo czasem pójdą na 'zakupy'

1 komentarz:

InnaM pisze...

No cóż... Mnie to niestety nie zaskakuje.